Archie to přehnal, suspendace namístě

Josef Hlaváč | 17. 11. 2018 | komentáře: 0

Pro Dylana Stromea (a vlastně i třeba pro takového Riša Pánika) se během následujících dvou utkání AZ naskýtá šance, jak pořádně zaujmout a udržet se v prvních čtyř útočných lajnách Desert Dogs. Jejich kolega z ofenzivy Josh Archibald se totiž dosti hloupě "vyfauloval". Co se stalo?


Josh Archibald, šestadvacetiletý centr nebo pravý křídelník, který je podobně jako Strome a Pánik na hraně sestavy (výhradně nastupuje ve 4. formaci), se po čtvrteční domácí bitvě s Nashvillem (zvítězili jsme 2:1) dostal do hledáčku disciplinární komise NHL... za svůj nešetrný zákrok na hlavu forvarda Ryana Hartmana.

K incidentu došlo v závěru druhé dvacetiminutovky, za stavu 2:0 pro pouštní psy. Archie na Hartmana vlétl jako neřízená střela, trefil ho do tváře a způsobil mu očividný otřes. Predátorovi se ale naštěstí nic vážného nestalo, utkání dohrál. Josh za své počínání vyfasoval od rozhodčích menší (dvouminutový) trest.

Vedení disciplinárky, respektive oddělení pro bezpečnost hráčů ale bylo neoblomné - na Archibaldův zákrok si dodatečně posvítilo a s rodákem z Reginy nemělo slitování. Verdikt? Dvouzápasová suspendace! Amerického útočníka se tak určitě nebudou týkat zápasy s Boston Bruins (v sobotu 17. 11.) a Vegas Golden Knights (ve středu 21. 11.).

Mimochodem, pro Joshe Archibalda, jenž si v aktuálním ročníku nepřipsal v 9 duelech ani bod, jde o vůbec první prohřešek ve formě suspendace či finanční pokuty v kariéře NHL.

zdroj: arizonasports.com

zdroj fota (Josh Archibald): arizonasports.com

Komentáře

Jméno i text jsou povinná pole. Pro odeslání komentáře je nutné je vyplnit.

Copyright © 2013-2018 www.coyotes.cz | RSS | kontakt | mapa stránek

Všechna práva vyhrazena. Při přebírání nebo kopírování textů prosím uvádějte zdroj www.coyotes.cz.