Skvělá zpráva: Lidi chodí, byznys kvete

Josef Hlaváč | 03. 06. 2019 | komentáře: 0

Posedmé v řadě jsme nepostoupili do války o Stanley Cup, z deváté pozice v Západní konferenci jsme se na osmé Colorado dívali s odstupem čtyř bodů. A to nezní tak hrozně. Takže? I proto, že jsme o play off bojovali až do závěrečného týdne základní fáze, dá se říct, že na poslední sezonu můžeme koukat s jistým nádechem optimismu. Je na čem stavět. Navíc, a to je ještě důležitější - výkonnostní progres se pozitivně odrazil i do několika ekonomických ukazatelů... což je pro budoucnost organizace v poušti zásadní informace.


Zajímavá čísla z ročníku NHL 2018/2019, na která se fanouškům a především manažerům z vedení organizace Desert Dogs musí dobře dívat, zveřejnil server chamberbusinessnews.com. Jinak řečeno, z byznysového hlediska se kojotům povedlo splnit širokou škálu předsezonních cílů. Téměř každý aspekt v rámci obchodních operací vykázal nárůst!

Tudíž... Když přihlédneme ke skutečnosti, kde se náš klub z jihozápadu Spojených států amerických ještě před pár lety nacházel, respektive jak si v minulých letech finančně vedl (no, spíš vytrvale krvácel), jde o hodně pozitivní zprávu. Snad i úlevu.

Slušné výkony Olivera Ekman-Larssona a spol. v sezoně 18/19 například přitáhly větší množství diváků do domácí Gila River Areny - stadion v Glendale navštívilo o 7 procent více fans než v ročníku 2017/18. Coyotes zároveň stanovili nový rekord klubu v počtu prodaných vstupenek/sezonu! Následek? Celkové příjmy se meziročně zvedly o 9 procent.

"Na naplnění našich předsezonních (ekonomických) cílů jsme se velmi zaměřili. Chtěli jsme uspět na ledě, zapálit vášeň v místní komunitě a mít na ni pozitivní dopad," hlásí generální ředitel Yotes Ahron Cohen. "Jsme až posedlí závazkem zvětšit naši fanouškovskou bázi, otevřít se ještě více lidem. Dříve náš marketing cílil hlavně na naše skalní, pravidelné diváky. Což ale není ten nejlepší způsob, jak základnu rozšířit. Řekli jsme si, že musíme jít ven, přilákat nové tváře. Právě na tomhle jsme v posledním roce tvrdě pracovali."

Co se týče oněch příjmů, super si vedly ty ze stravovacích služeb - příjem z jídla na stadionu vzrostl o 16 %, u pití se jednalo o 23 %. Dobrou kondici však nabraly i další ukazatele. Televizní rating si polepšil o 26 %, rostly také příjmy z prémiových sedadel (+ 21 %) a nemalý "pokrok" vykázal i prodej suvenýrů (+ 23 %).

Suma sumárum, všechno výše zmíněné vypadá vážně krásně, nadějně, ale stejně... klíčové numero, ano, hospodářský výsledek, to stále není známé. Lze tedy jen spekulovat, jestli Arizona vykáže za poslední fiskální rok zisk (no, upřímně, po všech těch letech v červených číslech by se to spíše rovnalo zázraku) či ztrátu (ano, tato možnost je mnohem, mnohem pravděpodobnější). Na každý pád - už procentní nárůsty v několika dílčích ekonomických položkách můžeme považovat za obrovský úspěch.

Teď jen, aby tohle všechno mělo stoupající tendenci... stejně jako výkony mezi mantinely.

zdroj: chamberbusinessnews.com

zdroj fota: Christian Petersen/Getty Images

Komentáře

Jméno i text jsou povinná pole. Pro odeslání komentáře je nutné je vyplnit.

Copyright © 2013-2019 www.coyotes.cz | RSS | kontakt | mapa stránek

Všechna práva vyhrazena. Při přebírání nebo kopírování textů prosím uvádějte zdroj www.coyotes.cz.